Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Kwilczu

Deklaracja dostępności

Deklaracja Dostępności

Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: www.spkwilcz.superszkolna.pl

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Deklarację sporządzono dnia:  
Deklarację ostatnio aktualizowano dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: IDcom Group Sp. z o.o.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • Zdjęcia i grafiki nie posiadają prawidłowych opisów alternatywnych lub nie posiadają ich wcale.
  • Materiały audio lub wideo nie posiadają audiodeskrypcji lub napisów dla osób niesłyszących.
  • Część treści tekstowych nie są dostępne cyfrowo.
  • Linki występujące na stronie nie posiadają prawidłowych opisów kontekstowych lub nie posiadaja ich wcale.
  • Część załączników nie posiada prawidłowych opisów kontekstowych lub nie posiada ich wcale.
  • Strona nie dostosowuje się do ekranów urzadzeń mobilnych.
  • Strona nie ma możliwości zmiany kontrastu.
  • Strona nie posiada możliwości dwustopniowej zmiany rozmiar czcionki.

Nadmierne koszty:

    Brak informacji.

Treści nieobjęte przepisami:

    Brak informacji.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.

Osobą kontaktową jest Jacek Rosiak , adres e-mail: szkola@spkwilcz.pl . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu: +48 61 291 52 57 .

Informacja zwrotna

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.

Żądanie powinno zawierać:

  • dane osoby zgłaszającej żądanie,
  • wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi,
  • sposób kontaktu.

 

Jeżeli osoba zgłaszająca żądanie potrzebuje informacji w alternatywny sposób, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje wnoszącego żądanie o terminie realizacji, który nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.

Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku odmowy realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie ma prawo złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub ich elementów.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę możesz złożyć listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Jacek Rosiak
  • 64-420 Kwilcz ul. Wyszyńskiego 20
  • szkola@spkwilcz.pl

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie budynku:

Podjazd dla niepełnosprawnych na parter, a dalej schodołaz.

Dostosowanie wejść do budynków:

8 wejść do budynku - 6 dostępnych w tym 4 dla uczniów i 2 wyposażone w podjazdy dla niepełnosprawnych

Dostosowanie korytarzy:

Korytarze są ogólnodostępne.

Dostosowanie schodów:

Schody ogólnodostępne i schodołaz dla osób z niepełnosprawnościami.

Dostosowanie wind:

Brak wind w budynku.

Dostępność pochylni:

Pochylnia dostępna jest przy wejściu do budynku.

Dostępność platform:

W budynku nie ma dostępnych platform.

Dostępność tyflomap:

W budynku nie ma dostępnych tyflomap.

Dostosowanie parkingów:

Przed budynkiem wyznaczono 2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

Prawo wstępu z psem asystującym:

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem przewodnikiem oraz psem asystentem.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność tłumacza języka migowego:

W budynku nie ma możliwości skorzystania z usług tłumacza języka migowego.

Dostępność informacji głosowych:

Budynek nie posiada głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osób niewidomych i słabowidzących.

Dostępność pętli indukcyjnych:

Budynek nie został wyposażony w pętlę indukcyjną.